vrijdag 21 september 2012

Terug van vakantie.

Ik ben ondertussen alweer een paar daagjes terug van vakantie. De vakantie (een midweek) heeft me veel mooie foto 's opgeleverd.

Nu opzoek naar de mooiste en verkiezings winnaars. Niemand heeft gestemd. Dus, de winnaar van de week wordt mijn keuze.

En de foto van de maand ? Ook die moet gekozen worden.

De foto van de maand werd in de zomermaand Augustus gemaakt. Jenny vond deze het mooist,dus.. vandaar dat ik er voor gekozen heb als winnaar van de foto van de maand verkiezing !

Spook wind  de foto van de week verkiezing.

Goed, nu verder met de vakantiefoto 's van mijn vakantie op Texel.

Ik heel wat dieren gezien op Texel. O. A
Ponny 's , Schotse hooglanders, Kalfjes(Koeien), Schapen, Katten, Honden, Vogels en Paarden

Deze schapen zag ik bij de IJzeren kaap.

Op Donderdag zijn mijn moeder en ik hier naar toe gewandeld.

 Dit is 1 van Oosterender katten die ik gezien heb.
 En deze vliegende Meeuw heb ik tijdens de heenreis gefotografeerd tijdens de overtocht met de boot van den Helder naar Texel.

 Deze kat zagen we bij / in de slagerij.
Deze 5 (4 op de foto) honden zagen we op het strand bij de vuurtoren.

Als je goed kijkt zie je hier een konijntje  Het is een foto van woensdagmiddag, toen we net als Dinsdagmiddag bij de vuurtoren zijn geweest. Dit keer met z 'n 4en. Woensdags hadden mijn ouders en ik namelijk bezoek van mijn oudere zus.


 Wordt vervolgd, maar laat vooral weten wat JIJ mooi vind !


1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's heb je toch weer gemaakt, de topper is wel die van de Schotse Hooglander! De foto van de week is té schattig, wat staat Spook daar mooi op!!

    BeantwoordenVerwijderen