vrijdag 7 september 2012

stemmen en uitslag.

De foto van de maand verkiezing duurt nog een week, meer Jenny heeft haar keuze gemaakt.
Foto 3 is haar favoriet, daarna kiest ze voor foto 2.






















Kater Luukie wind de foto van de week wedstrijd. 

Als deze foto had meegedaan met de verkiezing had Jenny voor deze foto gekozen.

Nieuwe foto 's heb ik ook algemaakt, maar ze staan nog niet in de computer.
Volgende week ben ik op vakantie, dus.. dan sla ik een weekje over.
De foto van de maand verkiezing duurt dus ook een aantal dagen langer.

Droevig nieuws : gorilla Sakina is overleden.

Op 22 aug. 2012 waren mijn zus en ik in Gaizoo. Gorilla Sakina woonde sinds mei 2012 in Gaiazoo. Het 26 jarige foto zit naast het stro en voor haar zit puber Loango(zie foto). Sakina is geboren in Jersey en is daar vandaan naar Munster verhuist. Helaas werd ze daar door de Zilverrug in elkaar geslagen. Tussen Makula klikte het goed, dus... wij hoopten al op een klein gorillaatje. Jammer genoeg  kreeg Sakina baarmoeder en buikvlies ontsteking. Omdat het veel erger was als gedacht werd tijdens het opereren en besloten om haar niet meer wakker te laten worden. (31 aug 2012)


1 opmerking:

  1. Arme Sakina, ze heeft niet veel geluk gehad in haar leven. Mooi, deze herdenkingslog met foto's!

    BeantwoordenVerwijderen