woensdag 31 oktober 2012

mijn slaapkamer.

Na het afsheid van Vicks nu weereens iets totaal anders. Om te beginnen met een collega voor Jenny.
Jenny, bedankt voor je reactie en bovendien voor de uitjes die we samen maakten, de afgelopen tijd  met name de maandelijkse apenheuluitjes dit seizoen.

Met foto van de week ben ik zo 'n beetje weer gestopt. Ik ben niet zo 'n volhouder. Hoe makkelijk het ook leek, maar ja...

 Onze twee jarige kater Bubbel op zondag 28 oktober 2012

 Onze jongste poes : Bells, evenees op zondag 28 oktober.


Mijn kamer is een mis van verzamelingen, herinneringen en nu. Op de bovenste foto staat mijn apenknuffels verzameling. Een lange tijd had ik er drie (genaamd : Tarzan, Chesar en Joko). Na mijn 16de verjaardag kreeg ik er ineens een stuk meer. Mijn laatste aankoop is een neusaap uit de apenheul.

Naast mijn bed staat een oud campingbedje met daarop een plank met spulletjes. Een vrachtwagen van TNT post met daarop een wanderoe, gekocht in Dierenpark Amersfoort. Naast de vrachtauto staat een emmertje met daarin opladers van 2 oude mobieltjes. Onder die oude map liggen een aantal schriften en dat kleine boekje met de varkentjes erop gaat over mijn kater Teddy. Verder liggen d 'r een puzzel, een lege pennendoos en etui en een plasticbakje . Achter mijn bed staat nog een andere bed. Daarop liggen foto albums , mappen en schriften. En eerst staat een doos met boeken.

Naast een doos met boeken heb ik ook nog twee andere boekenkasten op mijn kamer. Jullie zien een bedje met beren en een oude gele stoel. Funky beans en een gezond vriendje (aarbei) staan d 'r in. De funky 's beans en het gezonde vriendje zijn beide spaaractie van supermarkt MCD. In de stoel ligt ook een geborduurde geboortetegel. Op de muur zitten kleine stukjes behang geplakt. Lang geleden was dat een slaapkamer van 1 van onze poppen. De poppen heb ik getekend op de tekening, op de onderste foto. Deze tekening zit vast geklemd tussen de deuren van boekenkast 2, waar tegelijkertijd het bureau voor staat waarop mijn oude computer (windows 98) staat.

 Op deze foto zie je een sleutelhanger vanuit Parijs. Gekocht tijdens een parijsreis op 11 september 2009 met school.
 Dit is de outfit van mijn deur. Wederom een spaaractie van MCD.
 Deze sleutelhanger kocht ik na een vakantie op Texel. Een jaar geleden.
 Op mijn computer staan deze twee playmobiel poppetjes.
Deze gordijnen heb ik aan een tante te danken. Het hartje heb ik gekocht op een kleine verkoping bij het werk van zijn zus.

Kortom ,.. deze zolder zal schrijvers moeten inspireren tot het schrijven van een mooi boek. Toch ?!



 tot slot mijn  cd en dvd verzameling.

2 opmerkingen:

  1. Als je maar regelmatig foto's blijft plaatsen is het goed hoor :) Leuk logje dit, vind vooral de knuffelapenverzameling super op de foto staan! En natuurlijk bedankt voor de collage!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is deze site ook! Mooie collage heb je gemaakt voor Jenny!

    BeantwoordenVerwijderen