vrijdag 12 oktober 2012

Dierendag in Amersfoort.

Dit varken kreeg een lekkere massage tijdens Dierendag.

 Dit is neushoorntje Sunanda. Haar moeder heet Saar en haar vader is Zimon.
 De giraffen (op 1 na) op een rijtje. Het zijn allemaal jongens.
 Een kameel.
 Mantelbaviaan - haremleider.
 De bruine beren werden gevoerd en kregen lekkere vissen.
 De olifanten. Kina (de kleinste - tot nu toe) , Warwar en Charmundi. Charmundi en WarWar hadden sjans.
 Dit zijn de kameroenschapen.
 Suusje.
 De siamangs gaven een mooi concert.
en de chimpansees kregen (extra) lekker eten.

 Parkieten.
 Mike, de baas van de Chimpsees. Hij is al 47.
 Wingu. Dit is de kleinste en jongste Chimpansee (tot nu toe)
en..: het was lekker weer !!

 De flamingo 's hadden een (2) kuiken(s).
 De leeuw. Maar super mooie foto 's heb ik niet van hem.

En dan nu , als laatste :
 Zie jij de fout ???????? Deze poster heb ik ter gelegenheid voor dierendag voor onze katten en kanarie gemaakt. Het wordt poesjes staat tussen aanhalingstekens i.v.m onze katers.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een leuk verslag van gemaakt, met al je mooie foto's. De bruine beer is mijn favoriet, wat een topfoto!! Overigens denk ik dat het geen kameroenschapen zijn maar hoe ze wel heten weet ik niet uit mijn hoofd. Ik zie ook een foutje in de tekst onder de foto met de poster; het wordt moet zijn het woord :) Heb je dat expres gedaan, haha?? Ik vond de poster trouwens superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. neee...DIERENenDAG zag ik pas toen ik de poster had opgehangen.

    BeantwoordenVerwijderen