woensdag 8 augustus 2012

foto van de week(2)

De winnende foto is foto 2 geworden.
De foto doet mee, met de Foto van de maand verkiezing.
Niemand nam de moeite om te stemmen, dus dit is slechts mijn eigen keuze.
Deze foto wordt keuze 1 (binnen de foto van de week verkiezing met het thema : van alles). Het is een foto van een bepaalde schimmel, tussen en tegen een biels aangegroeid (bij onze tuin).
  Een groene foto is keuze 2. Groeiend mais in de achtertuin.
  En tot slot : keuze 3.

 een Libelle op de vensterbank.

Laat weten wat JIJ kiest!! Wie weet word wint de winnende foto dan uiteindelijk de Foto van het jaar verkiezing..!!

 Categorie : onze katten
Opnieuw Teddy en Bells. Teddy zit in de stoel, Bells op een kratje.
Ook leuk : Bells was erg nieuwsgierig op de verjaardag van mijn zusje. Hij werd beloond met een stukje taart.

Categorie : van alles. Een brandend sterretje. Na de verjaardag hebben we hier het feestje mee afgesloten.

Voor  de categorie : dieren uit de dierentuin heb ik nog geen foto. Die hoop ik vandaag te maken.

Deze foto is jammer genoeg mislukt. Maar anders had het een leuke kandidaat geweest voor de verkiezing.
Dit is Bells. Hij (eh zij :) ) vecht hier enthousiast met een veer.
Om af te sluiten een foto van lekker stukje slagroom taart.



1 opmerking:

  1. Deze foto's had ik over het hoofd gezien.. Je hebt echter wel de goede keuze gemaakt met de winnende foto van onze 'paddenstoel.' De libelle is ook leuk en natuurlijk alle andere foto's; super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen