donderdag 15 september 2016

En wat nu ??????????????? (klein update - tje )

Het is september en super warm ... 32 graden , en dat in deze tijd van het jaar ....
Dit kussen heb ik gemaakt met medewerking van mijn zusje, die de dekentjes om het kussen heeft genaaid.

Mijn pompoenplanten doen het dit jaar niet zo goed, en tot overmaat van ramp ben ik 2 keer bestolen. Op dit moment groeit er één vrucht redelijk goed.


één van mijn augurken heb ik gebruikt om komkommersalade te maken voor bij het chinese gerecht : kantonese kip , ook de andere augurken zijn tot nu toe gewoon opgegeten zonder zout, azijn en suiker.


Ook in de apenheul op 7 september was het mooi weer
Het baby slingeraapjes liet zich eindelijk goed zien, aan ons.

Baby Oetan Baju blijft ook een lekker ding ...
En bij de Gorilla 's waren meedere spannende momenten ...

Groetjes van poetsende poes spook !!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten