vrijdag 26 oktober 2012

terug in de tijd en afscheid.

 Kleine VICKS (op 20 april 2011)
 Zwemmen met mama..
en op de foto met papa. Zo groot word Ik later ook !!!

 mini Siku en Sesi, op 29 juni 2011.
Samen spelen.
Mama is wit, wij hebben ons vies gemaakt.

Grote Vicks :

 de zoomeravond op 8 augustus 2012 was voor mij de laatste keer dat ik Vicks in het echt heb gezien.
 Met z 'n drietjes. Papa Eric, mama Olinka en ik : Vicks.. Mama en ik hebben net lekker gezwommen.
Vies en schoon. Wit en 'Zwart'. Vicks en Olinka..

De laatste keer Siku en Sesi.. De was op 25 juli 2012.

 Mega Siku en Sesi. 
 Siku en Sesi hebben gezelschap van mama Freedom, oma Huggies, oom Luka en tante Lynn.
Het was warm weer dus de ijsberen waren druk met duiken.

 Vicks en Sesi wonen nu , sinds 23 oktober 2012, samen in Zweden. Het einde van een 'tijdperk'. Via mijn zus Jenny heb ik ontzettend veel foto 's en filmpjes van ze gezien.

1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk om de foto's zo terug te zien, vooral het verschil: hoe snel zijn ijsbeertjes groot!! Heel erg leuk gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen