woensdag 1 augustus 2012

Collage gekregen.

Deze collega maakte Jenny voor mij. Dit zijn Bokito, Aya en Ayba en Annet + nog 1 van de kleuters of peuter Tuena. Allemaal gorilla 's uit Blijdorp. Een paar maandjes geleden hield ik dierenverkiezingen en probeerde ik 'artikeltjes'  te schrijven  over Gorilla 's. Ik ga nu maar eens wat nieuws proberen :
De foto van de week (met verkiezing) , de foto van de maand en uiteindelijk de foto van het jaar !!

* dieren uit de dierentuin
* onze katten
* en 'van alles', worden de drie categorieën.

We beginnen deze week met een lekkere zomer foto.

   Een zonnebloem met een Bij. (foto van de week, categorie van alles)


Een foto van een Lelie en een Hortensia in onze voortuin, is Keuze 1 m.b.t de Verkiezing.


Keuze 2. Deze foto is gemaakt op een mooie zomeravond bij het galgen Wiel van Asperen. Spelende kinderen/mensen, die de verkoeling zoeken en een al ondergaande zon.

Keuze 3. Bellen blazen.

Laat in een reactie weten wat JIJ de leukste/mooiste foto vindt (categorie : van alles, thema : ZOMER). De mooiste foto maakt een kans op een plekje in : De mooiste foto van de maand.


 Mijn winnaar in de categorie onze katten. Teddy (8) en Bells liggen samen onder de tafel. Bells (Teddy 's kleinzoon/dochter) volgt het voorbeeld van zijn verstandige opa.
Dieren moeten tijdens warme dagen beschermt worden tegen de warmte, maar katten zijn zelfs slim genoeg. Zij gaan vanuit zichzelf op een veilige plek in de schaduw liggen (bron : filmpje jeugdjournaal).
In de categorie : dieren uit de dierentuin, winnen deze week de duikende ijsberen. Erg leuk om naar te kijken. Maar best lastig te fotograferen.


Tot slot nog wat aandacht voor onze kater Bubbel en poes Spook. Ze werden op vrijdag 27 juli 2 jaar.
Onze printer deed vaag, dus ik kreeg deze tekening de PC niet uit.
De katten hebben we getrakteerd op cupjes koffiemelk.
In dit filmpje zie je meer van het gezellige verjaardagsfeestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten